Scripties 2017
- Amy De Blende - Peer pressure in het secundair onderwijs-Een sociologische en kwalitatieve studie aan de hand van focusgroepen
- Bavo Hendriks - B-SARC Zorgcentra na seksueel geweld in België
- Charlotte Bultynck en Charlotte Pas - Invloed van hormonale behandeling op de stem bij transgenders
- Elena Van den Broeck - De kracht van binnenklasdifferentiatie-Een kwantitatief onderzoek naar de relatie met het welbevinden van leerlingen in sociaal-etnisch gesegregeerde basisscholen
- Ella Vanden Houte: Fedasil bouwt! Onderzoek naar de non-architectuur van Fedasil zoals ontstaan in periodes van vluchtelingencrisis
- Hannah Cogen: Motherhood and perpetrator representation in South-African truth and reconciliation fiction - Elleke Boehmer’s Bloodlines and Sindiwe Magona’s Mother to Mother
- Laura Maenhout - Psychisch welzijn bij jongeren-Beschrijvend onderzoek naar belonging binnen peerrelaties en de invloed van de interne leerlingenbegeleiding in het secundair onderwijs
- Lemeire Veronika Zanoni - Gender in social dialogue cor
- Nicky Gabriels - Van kindhuwelijk tot liefdeshuwelijk-Evolutie en verschillen in percepties omtrent het huwelijk in en rond Bhairahawa, Nepal
- Noemie Lepouttre - Een cognitief perspectief op racisme-De rol van cognitieve vaardigheden en cognitieve
- Phaedra Coene - Een kunstproject binnen forensische psychiatrie-Een kwalitatief belevingsonderzoek
- Rosalie Lagaert: Handicap en arbeid(srecht) - Een rechtsvergelijkende studie tussen Vlaanderen en Zuid-Afrika
- Saray De Clercq - De representatie van vrouwen in de les Geschiedenis-Een analyse van handboeken uit het eerste jaar secundair onderwijs
- Sigrid Van Trappen - Mohammed zkt. stereotiepvrije kiezer-Een quasi-experimenteel onderzoek naar stereotypen die kiezers gebruiken bij de beoordeling van etnische kandidaten in de Vlaamse politiek
- Timo Van Canegem - De grote stap naar het hoger onderwijs-Kwalitatief onderzoek naar het keuzeproces van allochtone jongeren