Nieuwsberichten

04-05-2022 VACATURE - Business Developer Emerging Technologies
02-05-2022 RAPPORT - AI Barometer: kwart van Vlaamse bedrijven gebruikt AI
02-05-2022 NUDGE project – Vlaming weegt comfort af tegen energiebesparingen
19-04-2022 Vlaamse jongeren breken met digitale tradities, zo blijkt uit nieuwe imec.digimeter
16-03-2022 OPINIE – Postkantoor als bank? Een nieuwe kans om digitaal kwetsbare burgers te ondersteunen
18-02-2022 OPINIE - Met digitale deconnectie alleen komen we er niet
08-02-2022 DOCTORAAT - Kunnen algoritmes ons ook beter informeren?
17-01-2022 OPINIE – Waar blijft de Belgische toezichthouder voor algoritmes?
10-01-2022 mict partner in SolidLab Vlaanderen
21-12-2021 Publicatie - Algoritmes in de onderwijscontext: een studie naar de perceptie, mening en houding van leerlingen en ouders in Vlaanderen
22-11-2021 Onze weg naar een gebruiksvriendelijke COVID-19 test
16-11-2021 PUBLICATIE - De Cobot: Concurrent of Cowerker?
16-11-2021 VACATURE - Voltijds senior onderzoeker: computational design
16-11-2021 NIEUW BOEK - Media en innovatie in een veranderende samenleving
24-09-2021 Basisinternet voor kwetsbare gezinnen dankzij 'Telenet Essential Internet'
08-09-2021 PUBLICATIE - Algoritmes in het nieuws: appreciatie of aversie?
29-06-2021 Vier uitdagende challenges zijn de kers op de taart bij masterstudenten Nieuwe Media & Maatschappij
28-06-2021 PUBLICATIE - Wie geeft de stad vorm? Participatieverschillen op stedelijke crowdsourcingplatformen.
25-05-2021 ROLECS project - De Nieuwe Dokken
25-05-2021 PUBLICATIE - Accepteerbaarheid van industriële cobots
19-05-2021 Samen met de partners binnen het Kenniscentrum Data & Maatschappij zetten we verder in op artificiële intelligentie
30-04-2021 Welzijn en relaties na één jaar corona: Een longitudinale bevraging in België
20-04-2021 imec.digimeter 2020: het jaar van de digitale versnelling, maar met nuances …
18-03-2021 ExperienceDNA onze nieuwe tool om de perfecte gebruikerservaring voor uw toekomstige innovaties te ontwerpen
09-03-2021 PUBLICATIE – 'Making curation algorithms apparent: a case study of ‘Instawareness’ as a means to heighten awareness and understanding of Instagram's algorithm'