Understanding the Voice of the Customer

Wanneer
15-12-2022 van 14:30 tot 19:00
Waar
Bibliotheek De Krook, zaal De Blauwe Vogel, Miriam Makebaplein 1, 9000 Gent
Voertaal
Nederlands
Door wie
Cynthia Vanhee
Contact
cynthia.vanhee@ugent.be
Website
http://www.sentemo.org/

Het potentieel van AI voor automatische emotiedetectie

Hoe kan je AI efficiënt inzetten om inzichten te krijgen in wat klanten en andere stakeholders denken over jouw organisatie?

Sentemo workshop

Hoe kan je AI efficiënt inzetten om inzichten te krijgen in wat klanten en andere stakeholders denken over jouw organisatie? Het LT3 Language and Translation Technology Team van de Universiteit Gent heet jou van harte welkom op deze workshop over taaltechnologie voor bedrijfstoepassingen. 

Op het programma: een keynote van Horst Remes en de voorstelling van de resultaten van SentEMO, een tweejarig NLP-onderzoeksproject gesteund door VLAIO.

Programma: 

  • 14.30 - 15.30: Horst Remes: de mythe van custumer centricity. 
  • 15.30 - 15.50: Véronique Hoste: bestaande technologieën voor customer experience en de SentEMO-aanpak. 
  • 15.50 - 16.15: Koffiepauze. 
  • 16.15 - 16.45: Ellen De Geyndt en Olivier Parent: het interactief SentEMO-dashboard. 
  • 16.45 - 17.00: Wendy De Wit: evaluatie van de SentEMO-prototypes bij Telenet. 
  • 17.00 - 17.15: Eva Vandenberghe en Wim Vanlancker: de waarde van monitoringtools zoals SentEMO. 
  • 17.15 - 17.30: Q&A en een blik op de toekomst. 
  • 17.30 - 19.00: Netwerkreceptie. 

Registreer online